poniedziałek, 7 marca 2016

Wielkanocne świece

Witajcie,

Nie wiem jak Wy, ale ja nie jestem fanką świec w domu, aczkolwiek jako ozoba stołu podczas wszelakich uroczystoći, jak najbardziej. 
A skoro mam kilka świec zaległych, postanowiłam je przyozdobić tak by dekorowały nasz stół podczas śniadania i obiadu Wielkanocnego.

Nigdy nie próbowałam wtapiać serwetki w wosk, raczej zawsze idę na łatwiznę i użyłam kleju do świec, a całość wylakierowałam. Ostatecznie świece będą płonąć przez krótki okres czasu, więć żadnych niepożadanych reakcji ognia z lakierem nie przewiduję ;)

A teraz zapraszam już do oglądania.









Tymczasem pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wizyty i każde miłe słowo.

2 komentarze:

Mój świat kolorów pisze...

śliczne świąteczne klimaty na Twoich świecach! pozdrawiam cieplutko!

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowna produkcja!!!