wtorek, 15 września 2015

Etui na okulary

Witam,

Dziś wieczorem mam do zaprezentowania najnowsze etui na okulary. Co prawda ostatnio znów przerzuciłam się na soczewki, ale jednak okulary zawsze ze sobą wożę w samochodzie na wszelki wypadek, więc etui jak znalazł.

Dół czarny, a na górze pianistka, a czemu nie?
Całe tło dookoła pianistki namalowałam ręcznie- taka moja wariacja, wydaje mi się że pasuje do tych kolorów wydobywających się z fortepianu.

Oczywiśćie całość lakierowana na wysoki połysk.







Pracę chciałabym zgłościć na wyzwanie do Zuzy z DecuStyle, po szczegóły dotyczące wyzwania kliknijcie w obrazek poniżej.

A na koniec jeszcze jedno zdjęcie etui, ale tym razem czarno-białe;)

Wszytskim biorącym udział w wyzwaniu życzę powodzenia, a reszcie miłego oglądania i kibicowania.







15 komentarzy:

Unknown pisze...

Świetne! Dla takiego etui warto nosić okulary!

Decu Style pisze...

Niezwykłe!
Śliczna praca! A tlo rzeczywiście wyszło genialnie!
Dziękuję za udział w Wyzwaniu!

Fioletowa Sowa pisze...

Piękna praca! Żywe kolory i ten błysk. Wszystko ze sobą wspaniale współgra. Czy mogę spytać jakiego lakieru Pani używa?

sosnowygaik pisze...

Pięknie się prezentuje;)

Majek pisze...

Bajeczne etui :)

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

etui bardzo ładne

Au-une pisze...

Genialne! :)

Mój świat kolorów pisze...

Rewelacyjne! a tło bajeczne :)

Matka Polka Introwertyczka pisze...

cudnie wygląda :)

Jola pisze...

Przepiękne!!! Zazdroszczę, moje etui do okularów jest zwyczajnie brązowe i tyle :(((

Klimju pisze...

Rewelacja. Cudowna pianistka i to tło, nie mogę się napatrzeć. Cudo. Gratuluję wygrania wyzwania :-) zupełnie zasłużone :-)

eli pisze...

Gratuluję wygranej, piękna praca.

Atena_Art pisze...

Cudowna, zachwycająca praca! Gratuluję, w pełni zasługuje na banerek.

Agatrix pisze...

Mój faworyt wygrał
Gratuluję cudowna praca tlo rewelacyjne
pozdrawiam:)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowny motyw i wykonanie.
Gratuluję wygranej!!