wtorek, 25 sierpnia 2015

Turkusowy chustecznik

Witajcie,

Jakiś czas temu zaczęłam robić ten chustecznik, ale wtedy jakoś opuściłą mnie wena i tak czekał, aż go w końcu skończyłam.

Górę pomalowałam turkusową farbą kredową, wykończyłam koronką malowaną od szablonu.

Dół pomalowany na biało, na każdym boku niezapominajki z papieru ryżowego. a do tego całość spękana i wypełniona srebrną porporiną.

Przez środek turkusowa tasiemka a do tego takie fantazyjne dekorki z wycinanki.net





I co myślicie? Może być? 
Ja już będę uciekać żeby wykorzystać pogodę i jeszcze jakieś zdjęcia porobić...
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje za wizyty tu u mnie.





5 komentarzy:

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

chustecznikiem jestem zauroczona, jest rewelacyjny, piękny, pomimo iż to nie moje kolory, to jest tak ładny, że sama bym taki chiała

Unknown pisze...

Może być? Jest cudowny! Po prostu idealny, i pomimo, że kolorystycznie nie pasowałby mi do niczego to też bym taki chciała mieć :)

Matka Polka Introwertyczka pisze...

Jest cudny!!

sosnowygaik pisze...

Bardzo podoba mi się ta koronkowa góra;)

Jola pisze...

Cudny ten chustecznik :DDD. Wszystko mi się w nim podoba, i kolory, i te ozdobne koronki, i niezapominajki, no wszystko, wszystko :DDD