czwartek, 27 sierpnia 2015

Szafka na klucze z bukietem polnych kwiatów...

Hejka,

Pewna miła starsza pani potrzebowała szafeczki na klucze, więc ją dla niej zrobiłam. 
W bardzo ciepłych kolorach, z bukietem polnych kwiatów.


Całość malowana bejcą, popękana i postarzona patyną.
Dodatkowo dodałam wycinankowe klucze, które ozdobiłam jedynie brązowym pudrem do embossingu na gorąco. Jest to moim zdaniem wspaniała alternatywa dla lakieru, szczególnie jeśli mówimy o małych dekorkach.
W środku też jest kluczyk oraz więvej polnych kwiatów...








Pozostaje mi jedynie życzyć starszej pani, żeby już zawsze pamiętała gdzie odłożyła klucze ;)







11 komentarzy:

Unknown pisze...

Śliczna!

Kaprys pisze...

Bardzo elegancka szafeczka !!!
Pozdrawiam Agnieszka

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

śliczna, aż mi siębuzia uśmiechnęła jak ujrzałam co zrobiłas, jest nie wiem, taka optymistyczna, ciepła cudna

kwiatkosia pisze...

Ale piękna :) motyw kwiatów super!

sosnowygaik pisze...

Jest ślicznie ozdobiona;)

Unknown pisze...

Perfekcyjna :) a do tego śliczna i kobieca :)

Jola pisze...

Prześliczna szafeczka :DDD.

Nika pisze...

Jest po prostu urocza:))

Oliaczyta pisze...

Śliczna szafka :) Pozdrawiam :)

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczna szafeczka i ten element klucza, rewelacyjny! pozdrawiam słonecznie :)

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Śliczny!!!