środa, 19 sierpnia 2015

Decu donica z przeznaczeniem na coś innego ;)

Witam,

Jak obiecałąm, tak wracam do decu. Kiedyś zakupiłam taką fajną drewnianą donicę. Ale niestety kwiaty to nie moja bajka i jakoś u mnie one zbyt długo niestety nie mogą przetrwać, dlatego moją donicę przeznacze sobie na coś innego...a na co? jeszcze nie wiem, ale coś wymyślę.

Donicę pomalowałam bejcą, i tylko dwa dłuższe boki ozdobiłam przepięknym motywem niebieskich ptaków. Z każdej strony inne.
Dodałam trochę brązowych kropek i patyny na brzegach.

Krótsze boki ozdobiłam pastą strukturalną i szablonami, a do tego też je postarzyłam patyną.








A może Wy macie pomysł na co mogę ten pojemnik/donicę wykorzystać?







7 komentarzy:

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

jest śliczna, bardzo mi się podoba, motyw ptaszków zachwyca

kwiatkosia pisze...

Śliczny pojemnik! Motyw ptaszków cudowny!
Można z niego zrobić np. świecznik, wypełnić np. mchem, dołożyć szyszki... wstawić białe, grube świece :)
Pozdrawiam cieplutko :)

Matka Polka Introwertyczka pisze...

motyw cudny! i całość baardzo fajna

Unknown pisze...

Ślicznie i bardzo delikatnie! Może na jakieś drobiazgi, bibeloty, pamiątki ten pojemnik byłby dobry? :)

varia pisze...

Nie wiem co można by tam trzymać, ale cokolwiek to będzie i tak skrzyneczka będzie najpiękniejsza, absolutnie zachwyca !!!

Anulek pisze...

Bardzo mi się podoba ten pojemnik, np na przybory piśmiennicze, notesy nawet na klucze pojemnik;)

Decoupage pisze...

Pięknie ozdobiona donica. Urocze są te ptaszki ;)