środa, 15 kwietnia 2015

Dzbanek w wiejskim stylu

Witajcie,

W moim nowym zacisznym kąciku do pracy ostatnio zmalowałam dzbanek w wiejskim stylu, taki z kogutkami.
Generalnie bardzo fajne te kogutki i myślę, że jeszcze coś z tymi kogutkami powstanie.
Ale wracając do dzbanuszka, był sobie taki zwykły, metalowy, byle jaki, a teraz wygląda tak:


Jeszcze tylko chciałam ostrzec, że będzie dużo zdjęć, bo za nic nie mogłam się zdecydować, które są najlepsze ;)

Użyłam tu farb kredowych w dwóch kolorach: cremowym i zielono-oliwkowym.
Kogutki i napis wyciełam z dwóch różnych serwetek.

Oprócz tego gdzieniegdzie przybrudziłąm patyną i pokropkowałam, a gdzie indziej pobrudziłam na biało metodą suchego pędzla. Użyłam też szblonu.

Osobiście jestem bardzo zadowolona z końcowego efektu, a Wy co sądziecie?
Naprawdę fajne te kogutki i pasują do wielu różnych rzeczy...
Cieszę się też, że nareszcie mam ogród i jak tylko pogoda dopisuje to można fajne zdjęcia porobić w ogrodzie;)

















A na koniec serdecznie pozdrawiam i dziękuje że do mnie zaglądacie i zostawicie tyle miłych słów.













12 komentarzy:

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

śliczny dzbanek, bardzo mi się podoba

Renata pisze...

Cudny dzbanek i bardzo w moim stylu!

M.Argherita pisze...

Bardzo stylowy.Zawsze lepiej wrzucić więcej zdjęć, aby oglądnąć dzieło z każdej perspektywy.Pozdrawiam.

kasinerekoczyny pisze...

Dzbanek jest przecudowny po prostu)

Gosia-Stare Pianino pisze...

prześlicznie go zrobiłaś:)

sosnowygaik pisze...

Bardzo lubię takie dekoracje;)

Unknown pisze...

Bardzo mi się ten motyw podoba, napracowałaś się ale warto było bo dzbanek wyszedł piękny!W sam raz do wiosennego ogrodu! Pozdrawiam Dora

Mój świat kolorów pisze...

No i
Kopciuszka zamieniłaś w piękną Królewnę! wyszedł świetnie! pozdrawiam:)

zamornik pisze...

w takim wiejsko- francuskim stylu, ale wygląda super

Matka Polka Introwertyczka pisze...

wiejski i sielski, fajny :)

Wciąż głodna życia pisze...

moje klimaty, zdecydowanie! Absolutnie świetny!

Decoupage pisze...

Jest piękny!