wtorek, 24 marca 2015

Pisanka z kogutkiem

Witam, dzień dobry...

No to co...jedziemy dalej z pisankami.
Dziś na tapecie kogutek.

Dośc duże jajo styropianowe, pomalowałam oliwkową farbą kredową firmy pentart...super farby zakochałam sie !!! Troche drogie ale od czasu do czasu można sobie pozwolić myślę. Warto bo ładnie kryją już po jednej warstwie.

Jednka kogutek potrzebował jaśniejszego tła żeby nie stracił własnych kolorów. I tak padło na biel najzwyklejszą.
Z drugiej strony jednak kogutka już nie ma za to jest gniazdo z kolorowymi jajeczkami.

Dookoła rysowałam ramke konturówką pebeo - taka do malowania na szkle. trochę cięzko się wyciska i po jakimś czasie boli ręka. Muszę poszukać jakiegoś lepszego produktu do tych celów.


A żeby nie było pusto znowu pobawiłam się w reliefy- na zielonym pasku- używając 3D varnish z Daily Art. a Potem trochę podmalowałam i pozłociłam czego chyba na zdjęciach niestety nie widać, ale zdję ia robiłam w niedzielę przy brzydkiej pogodzie a potem bateria w aparacie mi padła i za nic nie mogę znależć ładowarki...no ale przy tej przeprowadzce to już nic nie mogę znależć i zyję na pudłach.... ale wracając do jajka, oto efekt:







I tak powstała pisanka z kogutkiem ;)

Kochani serdecznie miło mi tu Was gościć za każdym razem i otrzymywać te wszystkie miłe słowa.
Gratuluje też wygranej u Zuzy w konkursie pt: koronka - Kuferkowi z marzeniami!!!
Wspaniała praca - nagroda się absolutnie należała;)
tymczasem miłego dnia ;)







14 komentarzy:

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

jajo piękne jak ja Ci zazdroszcze tych reliefów, oj bardzo cały czas szukam sposobu żeby jakikolwiek wzorek narysowac i dalej szukam, jako bardzo mi sie podona

pomyslyjustyny pisze...

piękna robota wspaniałe relify

Mój świat kolorów pisze...

Prześliczna pisanka, a reliefy podziwiam, bo mnie trochę ręka drży gdy coś takiego robię...pozdrawiam :)

sosnowygaik pisze...

Świetnie wychodzą Ci te wzorki;)

Renata pisze...

Kolejna cudna pisanka!!
aż Ci zazdroszczę, ale pocieszam sie tym,że za rok będę miała większą wprawę wtedy spróbuje:)

Anna Iwańska pisze...

Muszę przyznac , że te reliefy sa coraz ładniejsze , dochodzis do wprawy !!
Śliczna ta kogutkowa pisanka
Pozdrawiam

Oliaczyta pisze...

Ale super wyszła ! Bardzo ładna kogutkowa pisanka :))

Gosia-Stare Pianino pisze...

bardzo mi się podoba, pozdrawiam cieplutko:)

Eliza Art pisze...

Cudowna, piękna, super pisanka. Pozdrawiam

Wciąż głodna życia pisze...

Reliefy mnie urzekły!

Natalia M. pisze...

Piękne jajo:) Cały urok w reliefach:)

Gonseczka- Basia pisze...

piękne jajko :) Reliefy rewelacyjne:)

Łukasz Bier pisze...

sztuka !

zamornik pisze...

piękna i widzę, że nie tylko ja zazdroszczę Ci reliefów- w sumie jest czego!