środa, 4 lutego 2015

Nie czerwone serce

Witam, witam...

Same dobre wieści dzisiaj. Jak już wspominałam i większość z Was pewnie wie, u Danusi z Moje Cuda Cudeńka trwa konkurs Walentynkowy.
Chodzi o zrobienie serca dowolna techniką ale to serce absolutnie nie może być czerwone ;)
Pomysł świetny a kto jeszcze nie wie to niech szybko klika TUTAJ
po szczegóły zabawy. 

I ja także postanowiłam coś stworzyc z tego powodu. 
I tak powstało pudełeczko z imitacją coś ala metalowego serducha za wieczku. Kompletny spontan, nie wiedziałam co mi wyjdzie. A wyszło tak:

A czemu tak? Bo u Danusi nie jest tak łatwo i serce miało być tez zrobione własnoręcznie od podstaw, czyli zwykłe drewniane serce ozdobione decu nie przeszłoby.

No to teraz zamiast pisać pokaże jak ja to serducho robiłam.










Oooo a potem było już malowanie, złocenie, brudzenie i chlapanie....
A oto efekt końcowy mojego pudełeczka z serduchem NIE CZERWONYM ;)

I jeszcze sam dół pudełeczka, które podejcowałąm, pozłociłam (nie wiem czy to widać na zdjęciu) i pochlapałam zółtym kolorem...


Tak więc zgłąszam moje serduchowe pudełko na wyzwanie u Danusi i mam nadzieję, że nie zsotanie ta praca zdyskwalifikowana :)
 zdjecie


A co jeszcze jest dobrą więścią???
A no to, że jest Was już 20 obserwatorów, i ponad 30 na google +, poza tym odwiedziliście mnie już ponad 5000 razy. Wiem nie jest to Wow ale dla mnie sukces osobisty, nie spodziewałam sie. 
Dziękuje Wam.

A jeszcze zgłosiłam się do grupy Małopolanki Tworzą i mam napisać kilka słów o sobie i tym co robie, a moja osoba bedzie przedstawiona w tejże grupie.
Ogromnie się cieszę...


Kochani trwa konkurs na bloga roku, wszystkie macie piekne blogi, a ja swojego faworyta ;) nie zdradzę kogo...
Ale dziękuje Wam wszystkim, że jesteście i tak pięknie tworzycie...
Marta 










65 komentarzy:

moja mała galeria tworków pisze...

super pomysł i efekt niesamowity:) śliczne!

Matka Polka Introwertyczka pisze...

Gdyby nie zobaczyła z czego jest to serduszko, to w zyciu bym na to nie wpadła :) fajny pomysł

szepty serca pisze...

wspaniały pomysł :)

Anna Iwańska pisze...

Serducho nie czerwone i jest w 3D, a że przyklejone do pudełeczka , to chyba może być . Regulamni nic o tym nie mówi, więc myślę , że Szefowa zaliczy.
A pomysł świetny. Wygląda faktycznie jak by było metalowe. Just super. Powodzenia w głosowaniu !!
Pozdrawiam

micia Marzena Przybyła pisze...

Widzę pokrewna dusz coś drewnianego i z ciekawym pomysłem i na dodatek w moich kolorkach -pozdrawiam

Joasia pisze...

Świetny pomysł:)Kolorki również. Pudełko bardzo mi się podoba :)
Pozdrawiam

Unknown pisze...

Miło mi to czytać ;)

Unknown pisze...

Pokazać musiałam takie wymogi ;) cieszę sie

Unknown pisze...

Mam nadzieje Aniu dziękuje

Unknown pisze...

Witaj pokrewna duszo ;) dziękuje bardzo

Unknown pisze...

Joasiu dziękuje i witam w gronie

Edyta Lasek - Pracownia El pisze...

pudełeczko piękne, gratuluję sukcesów, chyba każda z nas się cieszy gdy odwiedzin i gości przybywa, pozdrawiam

sosnowygaik pisze...

Serduszko jest świetne. Moje pierwsze skojarzenie to spękana kora drzewa.

Unknown pisze...

Super serduszko bardzo, bardzo ciekawe jak z drzea pozdrawiam cieplutko ;-)

Czarna dama pisze...

Ale super pomysl, na taki bym w życiu nie wpadła, efekt świetny :)

zamornik pisze...

pomysł mnie bardzo zaskoczył, ale wyszedł świetnie- super, że dołączasz do Małopolanek:) wprawdzie rzadko bywam na spotkaniach, bo mam daleko, ale jest w tej ekipie wiele szalonych Gwiazd i na pewno znajdziesz wspólny język przynajmniej z połową- pozdrówka

Niesforne nitki pisze...

Super pomysł:) Na początku myślałam, że serce jest wykonane z jakiegoś metalu, a tu takie zaskoczenie:)

Eliza Art pisze...

Ślicznie wykonane pudełeczko, pozdrawiam

Anna Wojnar pisze...

Ale fajne serce! super pomysł - wygląda jakby była wyrzeźbione z kamienia :)

pomyslyjustyny pisze...

świetny pomysł.często kożystam z ręczników.Ładnie skomponowałaś kolorki.

Danka Witkowska pisze...

Martuniu piękne pudełeczkoi teraz ciekawą fakturę .Z serewetk też zdarza mi się dosyć często korzystać ,bo dają niesamowite efekty.
Jak widać serca wcale nie musza być czerwone ,aby sprawić trozhę radości.
Życzę powodzenia w głosowaniu i aktywnego w nim udziału
Pozdrawiam cieplutko

Unknown pisze...

Dzięki Edytko dokładnie każdy mały sukces mnie cieszy

Unknown pisze...

Bardzo mi sie podoba to skojarzenie ;)

Unknown pisze...

Cieszę sie ;)

Unknown pisze...

Mam nadzieje i ogromnie sie cieszę ()

Unknown pisze...

Dziekuje ;) hihi a tu taka niespodzianka

Unknown pisze...

Cieszę sie i dziekuje

Unknown pisze...

O Danusiu jak sie cieszę ze spełnia moje serducho warunki juhuuuuuu ;)

Gosia-Stare Pianino pisze...

Bardzo fajnie wyszło to serducho, pozdrawiam:))

Katarzyna Brzostowska pisze...

A ja pomyśłam w pierwszej chwili, że srducho może być zrobione z masy solnej lub z gipsu, a tu proszę - taki sprytny wynalazek. Pudełeczko bardzo ładne - powiedziałabym, że intrygujące.

Tina J pisze...

Swietne pudełko z sercem:)

Unknown pisze...

Pomysłowe nie czerwone serduszko 3D na pudełeczku jest uroczą ozdobą pudełeczka:)
Życzę powodzenia w wyzwaniu:) Pozdrawiam serdecznie:) Kasia

Unknown pisze...

superowy pomysł z tym serduchem, wyszło bardzo fajnie :)

KORALIKOWElove pisze...

Fajne pudełeczko i technika ciekawa. Podziwiam:)

lucy z mazur pisze...

Piękne to pudełko i serce je fajnie ozdabia,ma bardzo ciekawą fakturę

Unknown pisze...

Dzięki Gosiu

Renata pisze...

Cudne pudełeczko!
świetny pomysł i piękne wykonanie:)

Unknown pisze...

Myślałam o masie solnej ale nie chciało mi sie iść do sklepu po więcej soli ;) dzięki Kasiu

Unknown pisze...

Rownież pozdrawiam i dziekuje Kasiu

Unknown pisze...

Ala cieszę sie ze do mnie wracasz i dziekuje

Unknown pisze...

;) dziekuje i Tobie Madzia

Unknown pisze...

Miło ni to słyszeć ;)

Unknown pisze...

Renia cieszę sie ze zostajesz i dziekuje

Darek-em... pisze...

...sympatyczny pomysł i niebanalny kolor...:)

Manhi pisze...

Śliczne serduszko.

AnnaT pisze...

Pudełeczko wyszło pięknie, serduszko zrobione bardzo ciekawie :)

aldi pisze...

Kapitalny pomysł i super wykonanie:)))

galeria61 pisze...

Efekt - niesamowity! Super praca, a pomysł oryginalny

Ranya pisze...

Marta, fantastyczna praca! Faktycznie efekt jakby metalu, serce śliczne, całe pudełeczko piękne, co tu dużo mówić!

Niesamowity Kuferek pisze...

genialny pomysł, świetne wykonanie. Gratuluję.Bardzo oryginalne.

Nasz skrawek ziemi pisze...

Piękne pudełeczko :)

Anonimowy pisze...

Fajny spontan- tylko podziwiać ;-) Pozdrawiam!

Anonimowy pisze...

Piękne serduchowe pudełeczko i w pięknych kolorach :))

Bogusława Molenda pisze...

Ciekawe wykorzystanie serwetek a praca piękna . Pozdrawiam.

Dzieranaga Handmade pisze...

Bardzo mnie zainspirowało to serce :)

EwaJ pisze...

Pomysł prosty a uzyskałaś Martusiu niezwykły efekt. Szkatułka wygląda fantastycznie. Cieplutko pozdrawiam.

Jadwiga pisze...

Pomysłowość ludzka nie zna granic- super pomysł i wspaniałe wykonanie

Allienor pisze...

Niesamowite jest to, że z tak "przyziemnych" materiałów, udało Ci się stworzyć coś fajnego. Gratuluję :)

Monika na hamaku pisze...

Świetne, miałaś super pomysł uzyskałaś wspaniały efekt:) pozdrawiam ciepło:)

nawanna pisze...

Danusia wiedziała co robi zabraniając czerwieni;) Powstało mnóstwo ślicznych prac. Twoje serducho jest rewelacyjne!!!
Pozdrawiam:)

szyciowaprzygoda pisze...

gratuluję sukcesów

bp pisze...

Oryginalne i pomysłowe <3 I like it!

anja by handmade pisze...

Efekt powalający, cudo ;)

el pisze...

pomysłowe bardzo

Natalia Stefaniak pisze...

bardzo ładne pudełeczko, serducho pomysłowe :) pozdrawiam