czwartek, 1 stycznia 2015

Zegar z przesłaniem na Nowy Rok

Witam i dziś krótko i na temat ;)
Mam nadzieję, że wszyscy wczoraj mieli szampańską zabawę lub tak jak ja miły wieczór w rodzinnym gronie ;)

W związku z Nowym Rokiem zrobiłam sobie zegar z przesłaniem...



Prosta sprawa: papier ryżowy, kilka przetarć i kropkowań. Do tego perełki w płynie przy każdej godzinie i zawijasy konturówką.

A co najważniejsze: to przesłanie. Jako, że nigdy jeszcze nie robiłam transferu, po prostu wydrukowałam mój napis na serwetce i go przykleiłam. Jedyny  minus to to, że trzeba było wieolkrotnie lakierować, żeby tej serwetki nie można było rozpoznać gołym okiem. Ale jest udało sie.

Cytat z "Małego Księcia" Antoine de Saint Exupery (tu jednak po angielsku bo mój mąż jest Anglikiem, a zegar ma być dla nas obu ;))

"It is the time you have wasted for your rose,
that makes your rose so important"

i tym właśnie przesłaniem wkraczam w Nowy Rok...
pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny na moim blogu, dzięki Wam chce mi się go prowadzić ;)




6 komentarzy:

Gosia-Stare Pianino pisze...

zegar ślicznie wyszedł, wszystkiego dobrego w Nowym Roku:)

Unknown pisze...

dziekuje Gosiu i jeszcze raz wzajemnie ;)

Tenshi pisze...

Cudowny zegar, dopisze żony, przemyślany. Piękny! Pozdrawiam

Unknown pisze...

Dziekuje bardzo ;)

Unknown pisze...

Świetny zegar, przydałby mi się taki ;)
Dziękuję za udział w moim candy a po wyniki zapraszam 06/01
Pozdrawiam serdecznie

Unknown pisze...

Dziękuje, będę na pewno ;)