środa, 10 grudnia 2014

Zimowo-Świąteczna Choinka

Hej...

Teraz taki czas w sklepach,że wszędzie pełno ozdób świątecznych. Do wyboru, do koloru. Ale ja sobie postawilam za cel w tym roku zrobienie własnych dekoracji, (przynajmniej w większości).
I tak powstalo takie drzewko: zimowo-świąteczna choineczka do zawieszenia na drzwiach do pokoju dzidziusia ;)


Zrobiona z zeszłorocznej drewnianej ozdoby, która właściwie nadawała się do kosza na śmieci. Ale tu pomalowałam na zielono, dodalam trochę sztucznego śniegu na gałązkach, tekturowe bombki zdobione serwetką, spękaczem dwuskładnikowym i złotą porporiną, tekturowe gwiazdki, które obsypałam dodatkowo brokatem i ozdobiłam perełkami oraz kilka kokardek tu i tam.



Dodatkowo kilka gwiazdek z pasty strukturalnej odbitych za pomocą szablonu. Wszystko posypane białym brokatem co daje efekt "mrozu".


I ozdoba jak nowa i robi się coraz bardziej świątecznie ;)

A jak u Was idą przygotowania do świąt? Jeśli zostawicie w komentarzu link do Waszych blogów, chętnie Was odwiedzę.

A ponieważ choinka ta jest zdobiona wieloma płatkami śniegu, zgłaszam ją jako drugą pracę do konkursu Zuzy z DECU Style:



2 komentarze:

Decu Style pisze...

Bardzo ciekawa ozdoba :)
Dziękuję za udział w wyzwaniu :)
Możesz zgłosić jeszcze jedną pracę!
Pozdrawiam :*

Mój świat kolorów pisze...

Rewelacyjna choinka, bardzo mi się podoba!