środa, 3 grudnia 2014

Troche paryskiego romantyzmu...

Witam...

Takie nowe pudeleczko udalo mi sie stworzyc...
Uwielbiam te serwetke i dlugo sie zastanawialam co z nia zrobic. Ostatecznie powstalo takie pudeleczko w paryskim stylu, troche romantyczne...

Pudelko jest kartonowe, ale serce na wieczku jest ze sklejki. Wszystko postarzane patyna oraz woskowa pasta (wax paste) w kolorze bialego zlota. no i oczywiscie kropkowane....(uwielbiam kropkowac ;))


Wieczko jest tez zdobione embossingiem na goraco, a zeby sie trzymalo kupy- trzy male czerwone kropeczki...w kolorze parasolki...

A w srodku nie moglo zabraknac malego serduszka...

Podoba sie? Ja jestem zadowolona...
Zapraszam do polubienia i komentowania postu...






3 komentarze:

Unknown pisze...

Zapraszam do mojego Bloga i mojego WIELKIEGO ROZDANIA ! ze świetnymi NAGRODAMI! http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2014/11/dobilismy-do-1000-polubien-na-facebooku.html

Unknown pisze...

Chetnie zajrze a nawet dodam do listy ulubionych blogow...
gratuluje 1000 ;)
zagladaj do mnie Klaudia, polecam sie na przyszlosc

DORGIA pisze...

Wow...nieziemska...masz genialne pomysły