piątek, 19 grudnia 2014

Nocna zima na pudełku

Hejka,

To już ostatnia "zimowa" rzecz jaką roniłam w tym roku. Pudełeczko dla znajomej w prezencie pod choinkę.

Bardzo proste pudełeczko, zdobione przy użyciu pasty śniegowej (na płocie i dachu domku), a takze zwykłej pasty strukturalnej ( gwiazdki ). Wszystko jest malowane bardzo matowym lakierem, gdyż akurat tu jakoś mi nie pasowal połysk.

W górnym rogu dokleiłam tekturową gwiadkę, którą wczesniej pomalowałam na biało z dodatkiem niebieskiego, obsypałam białym brokatem i dodałam kilka perełek przy pomocy pearl pena.

W środku... niebo nocą i padający śnieg...

I takie właśnie proste zimowe pudełeczko trafi sobie do pewnej osóbki i mam nadzieję, że się spodoba ;)


A jako, że jest to ostatnia zimowa praca zgłaszam ją również do konkursu u Zuzy z DECU Style.
Jest to moja trzecia i ostatnia zgłoszona praca...
Powodzenia Mi ( i wszystkim ;)))




6 komentarzy:

Unknown pisze...

przepięknie Ci wyszło to pudełeczko :) i te śnieżynki cudne :)

Unknown pisze...

Dziękuje Sandra ;) mam nadzieje że się spodoba ;)
pozdrawiam

Unknown pisze...

dziekuje

Decu Style pisze...

Bardzo ładna skrzyneczka :)

Dziękuję za udział w wyzwaniu :)

Mój świat kolorów pisze...

śliczna i bardzo z klimatem:)

Unknown pisze...

Dziękuje ogromnie